poniedziałek, 24 listopada 2014

Zdjęcia :)

Hej:) Co tam u Was ? Pewnie zimno i wietrznie jak u mnie brr :)
Dzisiaj na całe szczęście nie muszę wychodzić z domu ale co za tym idzie ? Nuda :)
Tak więc sięgnęłam po aparat by przejrzeć co tam się znajduję i znalazłam kilka zdjęć z przed paru tygodni, niektóre właśnie Wam się ukarzą i mam nadzieję że przypadną do gustu :)
Na koniec jeszcze pytanie :) Jakich programów używacie do przeróbki zdjęć? Które są godne uwagi a które mniej ? :)

Pozdrawiam :)




18 komentarzy:

  1. Ja niestety muszę wychodzić z domu w taką nie fajną pogodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    U mnie to chyba photoshop.
    Obserwuję również - http://xxkaarolinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj nawet nie było tak źle, także jeden plus :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zimno i deszczowo... brrrr
    Ja też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, naturalne fotki, super:) dziękuję za komentarz u mnie i obserwację, jesteś moim setnym obserwatorem, więc bardzo się cieszę i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Mi najbardziej podoba się to drugie. Niestety ja nie mam ręki do fotografii.
    He, widzę że nie tylko u mnie taka pogoda do niczego jest.Też się ciesz ę ze nie muszę wychodzić
    Byle do wiosny ;)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz piękny kolor włosów! :)
    Dodałam do obserwowanych :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje lecz na zdjęciach jest moja szwagierka ale przekarze :-)

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia :)
    ja z reguły używam photoscape, jest darmowy i ma wiele funkcji, jest też po polsku więc łatwo mi go obsłużyć :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne<3
    wolę się nudzić w domu bo przynajmniej cieplutko ;d . ups jeszcze nie mam zimowych butów

    OdpowiedzUsuń